söndag, augusti 09, 2009

återblickav helgen.

FREDAG: Jobbade fram till 5 o sen stressa jag för att undvika köerna men Inte slapp jag undan, skid! men jag kom hem tillslut o hemma var det full rulle . Ante kom ut och hängde o sen åkte vi ut till Orust, kvällen blev knappast så som båda velat men det löste sig tillslut!

LÖRDAG: Vaknade upp av att de va så jävla varmt så jag inte kunde ligga kvar, och det enda som fanns i mina tankar va att få komma så fort som möjligt till stranden , men när man har en seg pojkvän som inte är så glad i stranden så blir det lätt att han hittar massa anra grejer man måste göra först INNAN man kan åka haha efter några timmar så åkte vi in till stenungsun o hämtade upp Anna o vi blev nog lite lockade av att handla något nytt , jag fick mig några bra kap iaf :D Tillslut så kom vi fram till Kårevik o jag va överlycklig haha....
Kvällen avslutade vi på HK :D

SÖNDAG : hela morgonen har jag o Ante bara legat i sängen o kollat tv, jo jag var snäll tjej o gav honom frukost på sängen haha mycket snäll e jag . Ikväll blir det nog Söndagsklubben på Haddocks . im out
PEACE

Inga kommentarer: