lördag, juli 04, 2009

Yesbox. Det blev allt en nykter Fredag , började med att jag körde in alla brudarna + Peter in till burra o sen drog jag vidare till HK för att möta upp min man. Jävligt mycket folk på hk så jag hittade inte honom först men sen så stog han vid blackjack bordet å drack whisky o öl ;) han va packad som ett as men man kan ju inte bli annat när man är ute med jobbet. Vid 1 åkte vi ut mot Tjörn men det blev många stopp på vägen eftersom ante höll på å vela om att åka ut till Orust istället men jag gav mig inte haha tillslut så kom vi hem men det slutade inte där.. Ante hade tok däckat å vägra gå ur bilen, jag slet o drog som bara den men de funka fan inte så jag lämna kvar han där hahaha Men han kom in å väkte mig vid 8 imorse ;) jaja Eftersom jag inte kunde somna om så gick jag upp o har fixat precis allt inför stranden å det enda som jag väntar på nu är själva Ante men han vägrar gå upp.............

Inga kommentarer: