söndag, juli 26, 2009

Man får kyssa många fula grodor tills man hittar sin Prins

I Fredags var det möhippa för min brors blivande fru Linda :P klockan 11 åkte vi o kidnappade henne , hon blev grymt överraskad haha. Sen åkte vi vidare till Hafsten?( tror jag att det hette) Och där fick hon rida på en häst som var lika fet som en Elefant haha sen skulle vi köra hinderbana med en bil som svängde åt fel håll, om du svänger åt vänster giick den åt höger osv. Det var verkligen skit kul! Sen tvingade vi upp henne i vatten tornet o sen åka ner i iskallt vatten haha tror den var 95 meter ;) . Efter det va vi alla lite frusna så då passade det riktigt bra med mini spa o där satt vi i några timmar tills vi skulle äta mat. Hon blev inte glad över vad hon skulle ha på sig sen på kvällen iaf , hela hon var siris rosa och hon fick lite panik när hon insåg att vi var på väg in till fjordfestivalen . Där fick hon iaf sälja korv för att tjäna ihop 2oo kr o det lyckades hon med så vi drog vidare till Mortens o drack ännu mer öl de va en riktigt rolig kväll , synd att man inte gör sånna saker oftare!

Lördagen vaknade jag upp hemma lite seg o så men jag fick rycka tag i mig själv för jag skulle ju på min söta väns BRÖLLOP!! det var Sara och Emanuel som gifte sig, sara var så himla vacker o jag ä'r verkligen så himla glad för hennes skull. som sagt man får kyssa många fula grodor tills man hittar sin Prins! Nått som var så himla finnt var att dom släppte ut två vita duvor som flög tillsammans hela vägen. Efter bröllopet åkte jag, ante tobbe & daniel in till Annelie o kim för det var där hela gänget var o förfestade, vid 8 åkte vi ner mot Avenyn till Joe Farelli´s & käkade , Maten där var sjukt god så dit måste jag gå igen. sen drog vi vidare till Bryggeriet som var knökat med folk. Jag var dock nykter men jag hade trevligt ändå , fick ju mig några goa skratt åt allt folk så=)

Söndag idag o jag har inte riktigt bestämt mig om jag skall stanna kvar här på Orust eller om jag skall åka ut mot tjörn o gå på Söndagsklubben på Haddocks. Men jag får suga lite till på den karamellen.
Peace

Inga kommentarer: