torsdag, juli 09, 2009

Känns som om denna dagen aldrig kommer ta slut. Hela dagen har jag vart på Torp med Syster o mamma, vi va nog inne i varenda affär för att hitta klänningar som passade. efter många om och men så fick båda hittat klänningar, å jag va super stressad för jag ville bara hem till Andreas eftersom han skall åka till Danmark med hans morfar denna helgen . så de e ju klart att man vill pussa lite extra på honom nu när han skall lämna landet hehe. Runt halv 9 kom vi ut till Tjörn och de första jag gjorde var att slänga mig in i bilen å trycka plattan ner i botten. jag körde fan hit på 15 min, annars tar det 30 minuter så ni kan ju fatta vad jag stressa ..
I morgon är det Fredag igen o det verkar som om att de blir utgång?? Eller så funderar jag på att ta de lungt å hyra en rulle eller nått, men vi får se.
nu skall jag lägga mig bredvid min bäjbi å sussa.

PEACE

Inga kommentarer: