fredag, juli 17, 2009

Grilla o en jävla massa öl

Tjenaaa mittbenaaa, I går blev det en riktigt chill kväll hos ante med hans kompisar, vi grillade o sen blev det Ölspel o massa andra lekar. Det var en stabil kväll med mycket skratt o gött sällskap, kvällen slutade med att alla åkte o badade på Husgärdet o det va as kul o riktigt najs.

I morse vaknade jag av att det var så sjukt varmt o det första jag tänkte Är jag bakfull?? jag behöver Vatten!! men jag hade faktiskt klarat mig undan bakfyllan idag o de är nått jag njuter av . Danne & Ante där emot mådde nog inte tipptopp men dom kom snart igång eftersom vi va tvungna att städa hela lägenheten, men de gick rätt snabbt . sen blev det frulle ute i solen =) Ikväll blir det lungt hemma hos mig för i morgon skall vi på bröllop. ännu finns det hopp för kärleken!!!

Inga kommentarer: