lördag, juli 11, 2009

Filmkväll

Det blev inte så att Ante åkte till Danmark idag eftersom det är så kasst väder så dom åker imorgon. Istället för Danmark hade jag , danne o Ante filmkväll o det blev 3 filmer . Först såg vi My best friend´s girl & den va jävligt rolig dock somnade ante innan halva filmen så de va bara jag å Daniel som titta haha. När den var färdig åkte danne hem o jag fick sitta själv o titta på den efterlängtade filmen Twilight. ÄNTLIGEN säger jag bara, vissa har sagt att den är bra o vissa att den e hur kass som helst men jag visste redan innan att : den här filmen kommer nog jag att gilla. Och jag bara ÄLSKADE DEN fan jag ville inte att den skulle sluta, jag blev helt förälskad i Edward. hans sett o hans ansikte, ohans blick jisses jag är förtrollad, haha. & dom som säger att den filmen är kass kan fisa sig själva i ansiktet för den va as bra:) o jag kan inte vänta tills den Andra kommer!!! sen har jag 1 film kvar att titta på o de är nån kass skräck film o den känns inte ens värd att titta på ^^





PEACE

Inga kommentarer: