onsdag, juli 22, 2009

en öl o en Bio

I går åkte jag o Ante till Partille för att besikta hans nya bil o den gick igenom felfritt ;) sen åkte vi o hälsade på Annelie o Kim i deras nya lägenhet som var jätte mysig, klart man fick lite sug efter att skaffa eget men de får vänta.. Sen gick jag o mötte upp Camilla o Sara.A så gick vi vidare till sara för att ta oss en öl o snacka skit som förr i tiden :) tiden sprang i väg o jag va tvungen att skynda mig ner till Ante o dom andra för vi skulle på bio o kolla Brüno hahah den filmen va rätt sjuk men jävligt rolig. Efter filmen åkte jag o Ante ut till kungälv o gick upp till fästningen ,de va rätt mysigt så vi kanske ska gå en guidad tur där men de lär vi nog glömma haha. Jo just de, på väg hem där ifrån så började Antes bil låta as konstigt å de börja knacka om motorn så vi kan precis köra in mot nösnäs så dog bilfan. Jag FATTAR INTE om den gick igenom på bilprovningen så borde den ju inte paja?? Skuuumt. Snart kommer Anna hit så skall vi åka o hyra film å bara ha det chill.
PEACE


Vågen 23. september - 22. oktober
Du kan vara mera känslig inför små saker i dag. Det är din omgivning inte förberedd på; de vet ju inte, hur du har det.

Inga kommentarer: