måndag, juli 20, 2009

äääh

Aa igår var jag helt slut eftersom vi inte kom hem från bröllopet förens vid 4 tiden så vaknade man vid 10 igen o inte är så pigg kanske, men iaf så sov jag bort heeela dagen tills jag fick ett samtal från Anna vid 21:45 . då satt Anna, Sara A. Kickan o Majsan hemma hos Majsan o drack vin, så jag lunkar upp dit tar en cigg o när den var upprökt så hade dom helt plötsligt övertalat mig att följa med till Söndagsklubben på Hk . Jag skyndar mig hem drar på lite smink o Tjeeeeena Alena så var jag all done! Blev lite skumpa o öl med härligt sällskap!

i dag är jag depp, för min katt Sture har inte kommit hem på 5 dagar :/ å det springer en räv här i Aröd som inte är direkt skygg å då blir det ju inte någon match för den räven att få tag på Katterna . Men jag hoppas min lille man kommer hem snart för jag kan inte sova utan honom kurrandes bredvid mig :(


PEACE

Inga kommentarer: