söndag, juni 28, 2009

Helg

gott mos, det är gott väder idag me så de blir att åka till någon strand å gassa !
den här helgen har vart riktigt rolig

Fredag: Började med förfest hos mig med brudarna, Sara j va här o de va sjukt kul att få träffa henne igen. va ju så längesen sist :( Efter några timmars tjejsnack körde Beata in oss till Hk . Har inte så mycket minne från den kvällen förutom att jag hade as kul. Men man kan ju alltid fråga Annelie hon kommer fanimej alltid ihåg ALLT dagen efter. Sen tog vi oss en tripp in på Harry´s varför vet jag inte o sen blev det en tripp till Burra o över vägen hade vi en snabb deat med Polisen.


Lördag : Jag o Anna vaknar upp hemma hos mig, jag va så full när jag vakna så jag visste inte vart jag var. Camilla kom o hämtade oss för vi skulle till stranden , Annelie kom också de va najs.
riktigt gött häng på Bleket . Efter några timmar var det dagas att gå på spriten igen, förfest hos Nattas pappa de va as najs å sitta där =) svin rolig pappa me ! sen blev det raka vägen ner till hk o dom flesta va fulla som as dock blev jag inte så full eller de slog nog till när jag satt i bilen på väg hem haha.

Söndag : Jag vakna nyss upp hemma o det är svin varmt på mitt rum , stranden e riktigt lockande , men ingen verkar ju va hemma? fan nu kom jag på att Ante har min bil hur ska jag ta mig till stranden? tänker knappast gå...

Inga kommentarer: