lördag, juni 20, 2009

Det blev en riktig spontan Midsommarafton , vi började dagen med att åka upp till min bror o där bjöds det på middag . Efter maten gick vi upp till fotbolls plan å köpte lotter o lyssnade på bandet som spelade o de va helt okej. Sen åkte jag o ante vidare till Almön till Totte o hans familj . Vi åkte sen in till stenungsund o hämtade upp Robin, vi försökte komma på vad vi ville göra med kvällen men inget gjorde mig sugen, Men så fick jag ett samtal av Anna & Clara som låg och gotta sig i sin bil i Lysekil . dom tyckte att jag skulle komma upp o så blev det, vi tankade bilen å bara drog jag körde för kung o fosterland. Vid halv 8 var vi framme o det första jag gjorde var att ta mig en go gammel öl å känna hur jag sjönk in i dimman med mitt partyrus ;) jag hade en förbannat rolig kväll iaf!!!
Bilder kommer lite senare ikväll.

nu skall jag o ante käka jordgubbar me glass och bara gotta oss till en film <3

Andreas Rekstad , jag Älskar dig!!!!

Inga kommentarer: