fredag, juni 12, 2009

Allooo goooingar :) ligger nyvaken i min säng med en sovande Anna som rullar runt som en mask bredvid mig, men de gör inget för jag tycker om henne ändå . Som alla vet är det ju FREDAG i dag o jag tänkte hitta på nått kul med Anth , suger dock att de regnar :( . Men de måste finnas nått ball man kan göra när de regnar , bara att de inte slått mig ännu hahah.

I morgon Lördag skall vi in till Göteborg för att gå till Sara Andersson a.k.a : "Subban från stan" o Malin Gartzell a.k.a Kissse Malin - Kiss kiss , på deras STUDENT :D de kommer bli kanon kul. Vi skall stanna där i några timmar o sen skall vi glida vidare till Axel s Fest på burra. Det kommer bli en lång men kanon rolig dag :D

Denna dag skall jag städa övervåningen och min bil , inte så lockande men det måste göras!
im out

PEACE

Inga kommentarer: