torsdag, maj 28, 2009

Rolig kväll var det igår fast de skulle vart roligare om man var full haha Det hände en rätt sjuk grej igår . När jag hade hämtat upp Madde o Martin å vi hade kommit en bit på vägen så börjar det STÖRT REGNA men iaf så berättar jag för dom två att : Förra veckan när det började regna sluta ena min vindrutetorkare att fungera , Å just när jag sagt de vafan händer inte `? Jo min vindrutetorkare slutar fungera IGEN Gaaaaaaaaaah panik jag ser inte ett skit för de var bara den torkaren som var på min sida som slutade fungera :/ så jag fick lägga mig i mitten för att ens kunna se å de kunde fan gått riktigt illa. MEn Martin tyckte det va skit kul så han satt nästan hela kvällen o drog skämt om mina jävla torkare hahah. jaja De är ju en ny dag med nya tag i dag o snart skall jag göra mig i ordning för att åka in till Stan men först måste jag ta en tripp till bolaget å köpa skumpa :D

im out PEACE

Inga kommentarer: