söndag, maj 31, 2009

Lördag:

Började med att jag , Cläre o Anna åkte bort till Låka för att sola. Tog årets första dopp "Tummen upp" vi hade de jäkligt chill med gött sällskap, Chris Robyn kom också ut o vad hade inte hon för nått gött i sin bil jo ett lock me tuborg så jag o anna tvekade inte en sekund utan vi tog oss några öl å de va hur gött som helst ! När klockan börja närma sig 5 åkte jag, Chris robyn å Anna hem till mig så jag fick snabbt hämta mina grejer för att sedan åka hem till anna för att fixa till oss. När vi hade blivit klara o börjat dricka kom Kamilla, sofia , Nina , alec å Clara så vi åkte vidare hem till Buffa o förfesta o de va rätt najs dock kände vi inte att vi fått tillräckligt i oss så när Clara körde in oss till Stenungsund gick vi o satte oss å tjötade o de va jäkligt kul !
S
en blev det en galen kväll på Hk haha jag o Anna kom fan inte hem på något sätt så vi satt o väntade på Malin att hon skulle sluta jobba. Men när klckan blev 04.45 så kände vi smått panik att vi verkligen ville hem så Linus Brask som precis slutat jobba fick köra ut oss till våra hemtrakter igen :D


I dag har vi också ängt på Låka bakfulla o förjävliga xD nu är jag sugen på att gå o lägga mig för jag är helt SLUT
''


Bilderna från igår

Inga kommentarer: