onsdag, maj 27, 2009

Heldag med Madde har jag haft i dag . Började med att jag åkte in till stenungsund vid 11 mötte upp madde utanför bolaget så åkte vi till Trollhättan å gick loss i massa affärer ;) jag fick köpt mig en "klänning" en as cool T-shirt å leggins . Behövde köpa nytt å bra smink så jag fick hjälp inne på kicks med att hitta en bra brunkräm men jag blev lite tveko för den såg skum ut på mig fast ändå inte så vi gick vidare för att titta om jag hitta någon annan bra o de gjorde jag som tur va + att jag fick puder å en mascara för hela den summan som bara den brunkrämen på kicks kostade så jag e rätt nöjd med de kapet :D Sen åkte vi vidare hem till Madda för att hämta lite stuff oooh jisses vilen go å mysig lägenhet hon har jag ville bosätta mig där hehe :P Sen efter vi kirrat grejer hemma hos henne åkte vi vidare till Torp o sen åkte vi mot stenungsund igen. Jo vi va en snabbis hemma hos maddes päron o gissa vad dom hade i sin hästhage !!! en ÅSNA som heter Isak hahah sååå jävla söt!!

jag har haft en hel grym dag med Madde så jag tackar för denna dagen. imorn bär det av till stan för att fira Jebus för han tar STUDENTEN weeeehoooooo


PEACE

Inga kommentarer: