fredag, april 10, 2009

Trött tjej e jag ! Vaknade upp i morse och känner att jag MÅSTE somna om fyyyy vad kasst jag mådde . Man e ju inte mänsklig när man vaknar upp dagen efter en ute kväll . Annelie kom förbi vid 11 o delade en frukost med mig på altanen. Sen ringde även min telefon och det var brudana som hade vaknat till liv och tyckte att vi skulle åka in till stenungsund och kolla fotboll, givetvis åkte vi in men va bara där i 20 min. Sen åkte vi ner till torget och glassade på bryggan i några timmar ;)

Resten av eftermiddan var jag hemma med hela familjen som kom hit på påskmidda. Alltid lika trevligt med dessa familjemiddagar.
Sen kom Annelie hit igen och vi satt å slöade på mitt rum innan vi tog en tripp in till stenungsund å träffa på brudarna som även ikväll skulle ut på galej hahah inte nyktra någonstans :D
Dags att inta sängen ! Peace

Inga kommentarer: