tisdag, april 28, 2009

Tisdag


Chillat med Tuffeli idag, vi har käkat massor med godis & chips så nu e jag spräng mätt och mår riktigt illa haha
Annelie åkte nyss hem så jag tänkte sätta mig o måla mina tånaglar .


Har jobbat idag och innan jag gick hem så fick jag reda på en glad nyhet och en tråkig .
den tråkiga är att : Elinda som jobbat i 2 år på mitt jobb skall få kicken när barnen får sommar lov pga att skolan inte har så mycket pengar kvar så har dom inte råd att ha kvar henne.
den GLADA NYHETEN är : att jag Fick stanna kvar och att jag kommer få jobba hur mycket som helst i sommar och till hösten ;) Hur sjukt gött som helst!!!
så ni kan ju tänka er hur förbannad Elinda var förut men jag kan ju inte hjälpa vad rektorn gör för beslut, men jag förstår att Elinda bygger upp ett slags agg mot mig eftersom jag i stort sett snor hennes jobb.. MEn jag är skit glad att jag får vara kvar iaf ;)

I morgon är jag ledig så jag skall försöka sova ut så länge som möjligt för sen skall jag åka in till stenungsund på en fika med Annelie.
Dags för ett nytt avsnitt av The Hills im out peps!

PEACE

Inga kommentarer: