torsdag, april 16, 2009

sanna vänner har man kvar när dom andra har gått

En helt strålande dag har det allt varit idag !
Dagen började med att jag åkte bort till Annelie å hängde lite i solen , sen flippa vi in till stenungsund och gick i affärer Anli skulle fixa en mojäng till sin dator och jag behövde en ny bikiniöverdel Och jag tok ångrar att jag köpte den hahah jag ser ut som en ko i den hohoh..
sen tröttnade vi på det och gick å tog en fika och la oss på bryggan å snacka skit o sen drog vi vidare till Skärhamn och köpte glass ;)

Vi har fan flugit runt över hela Tjörn & Stenungsund idag hahah. Kvällen slutade hemma hos Alex i stenungsund med anna ,alex å Anli.
Imorgon är det en ny dag med nya tag!

Att fela är mänskligt men att förlåta är gudomligt!

Sleep tight peps!

Inga kommentarer: