onsdag, april 15, 2009

I går var det ju min & Andreas 3årsdag. Kvällen började med att Ante kom hem till mig med tokfina röda rosor och sedan begav vi oss till Skärgår´n för att äta god mat. Vi satte oss på uteserveringen eftersom det var ju tokvarmt ute plus att vi satt precis bredvid vattnet så de gjorde det hela lite mer romantiskt. Maten var jätte god och vi njöt verkligen av varandras sällskap. Efteråt tänkte vi hyra film men vi kom ju på att vi laddade ner massa nya avsnitt av 2 and a half men och det kände vi båda att det lockade lite mer eftersom man vet vad man får !
Dock visade det sig att vi inte fått ner dom så det blev inget med det så vi fick roa oss med något annat haha :P
Det var verkligen en toppen dag som jag aldrig kommer glömma!
Tack min älskade snutt <3





jag i min väntan på Andreas












Inte snyggast bild men vi älskar oss !

Inga kommentarer: