tisdag, april 07, 2009

goodnaajt

Dagen började med Frukost + film hemma hos Clara , den tackar man för! Sen så åkte jag hem o hade det mys med Sture. Efter några timmar åkte jag ut till Orust å träffa baby o zaka, vi tog en tripp med bilen ut till Hals och kolla in utsikten och en liten sväng om i de där rucklet " klubb viking " hahah där har dom tydligen haft många vilda fester^^ Jävligt najs utsikt hade huset iaf !
Sen åkte jag och baby hem och delade på den sista tårtbiten från Söndagens kalas, Mormor Carina vet allt hur man bakar!!

Jo för er som gillar The Hills så har dom lagt upp 2 avsnitt av sesong 5 på mtv.com
Jag har självklart kollat och jag kan inte få nog av det !
Imorgon skall jag upp jävligt tidigt för att möta upp Clara i myggenäs halv 8 så det är bäst att jag tackar för mig

im out PEACE

Inga kommentarer: