söndag, april 19, 2009

Fuck it´s sunday

Tjeeena kexet , varför sitter du här å smular för?

Jag åkte ut igår vid 6 tiden till Baby som hade köpt pizza till oss två . Sen begav vi oss ner till Roger där alla andra satt å spelade spel : Med andra ord , tror jag att de hette. De va faktiskt kul synd att vi kom så sent bara. Sen skulle alla iväg så jag, Ante, Danne o kim åkte in till Bk å frodade hahah Tjock tjej e jag idag ! men gött vare ^^ Sen åkte jag o Ante hem å myste :)

Idag är det söndag och vi skall fira min Mamma som fyller år imorn så snart lär la familjen droppa in. Men först skall jag åka bort till Anna i tolleby ;)




Här är bilderna från Fredagens Frukost hos Annelie ;)


Annnelie med hennes Grodprins. & Jag sitter å bara ser jävligt sleten ut haha


PruttMALIN kom med sockriga härligheter . Tack MAlin










Vi hörs Ikväll ! Im out PEACE

Inga kommentarer: