lördag, mars 14, 2009

this day fucking rock

Igår kväll åkte jag ut till Orust, men innan skulle jag tanka pappas bil som jag fått låna. iaf så var det ju FREDAGEN DEN 13 igår så självklart efter jag hade tankat och skulle hoppa in i bilen så skalla jag taket med pannan så jag fick en Jävligt stor bula eller nja det likna nog mer ett horn hahah fyy vad ont de gjorde! Sen fick jag ju åka ut till Orust och hänga me Ante å hans kompisar, vi alla va hungriga så vi åkte in till BK å fläska. haha dom fick sig ett riktigt gott skratt åt mitt horn i pannan !! Resten av kvällen/natten satt vi i antes kalla lägenhet och kolla på matrix .
De va tänkt att jag skulle åka hem rätt så tidigt imorse men jag kände inte att jag hade någon ork så jag och baby låg å myste isoffan fram till 5 sen var jag tvungen att röra på fläsket.
Ikväll blir det troligtvis att jag skall hänga med Annelie som tagit sig samman och kommit ut till öa ;) Nu tänkte jag ringa minafyllekajjor för att höra vad dom gjorde igår! im out /S

Inga kommentarer: