måndag, mars 30, 2009

slösapengar

Åkte som sagt in till stenungsund förut för att ta en go fika men det blev inte mycke till fika idag utan det blev mer en shoppingtur, och återigen blev jag några slantar fattigare.
Fast jag köpte bara kläder från Gina så lika surt känns det inte :P det blev iaf ett par jeans,en body, en Tischa och ett armband. Efter vi handlat klart kläder gick vi på jakt efter "Höga skor" jag ,anna & clara är ju inte dom som brukar glida runt i ett par skor med klack så vi tänkte att vi skulle bli lite mer tjejiga ^^ Iaf så vi pröva massvis med skor och jag hitta faktiskt ett par som jag verkligen ville ha + att dom va på rea men jag har inte såå jävla mycke pengar kvar så jag fick bita mig i läppen för att inte köpa dom "/ De Sög!!
Men jag är glad för kläderna jag fick köpt så nu har jag nått att ta på mig när vi skall Fira min Älskling som fyller 20år på Fredag :D