söndag, mars 22, 2009

Nattski

Efter en fartfylld dag som denna börjar jag känna mig smått sleepy. I morse ( runt halv 1 om man skall vara exakt) kom Alex å Natta och hämtade upp mig för vi skulle käka frulle hos kamilla denna under bara söndag, Medans dom andra satt och åt så satt jag och skratta eftersom det blev gött mycket snack om : Den Visna ROSEN ^^ hahaha Kan han gött ha som man brukar säga. Men hörrö Wernet : SOm man RAGGAR får man LIGGA hahaha :P


Efter frullen hos kamilla åkte alkis patrasket vidare hem till mig för vi fick finfrämmat från Göteborg och den lille mannen skall stanna hos oss i 2 dagar :) Han e as charmig!
Medans Kamilla,Natta och alex låg som 3 strandade sälar med bagrus i min säng flängde jag runt i hela huset och lekte me felix haha jag va väldigt social mot mina vänner idag. Or not ^^
Efter att vi såg klart på Leon hann tiden ifatt oss och alla var tvungna att komma in i matchen igen och ta tag i sina liv så gitta dom hem... Och då blev allt tråkigt så jag tvinga ut ante igen haha så nu ligger han här och sover :D

Ne nu ere dags att sova, Blir kanske Uddevalla imorn ? / S

Inga kommentarer: