måndag, mars 16, 2009

Mday

Det blev en lång och krävande dag på jobbet. Vi var på utflykt med barnen, det va inte det bästa vädret om man säger så, kallt å dimmigt å duggregn men det fick gå ändå. Efter jobbet fick jag stressa ut till Öa och först hämta upp anna för att snabbt åka hem å byta kläder å självklart bada :D Ante kom hit efter en stund också men vi hann bara träffas i 5 min för han skulle åka med pappa till sörängs , dom skulle fixa en ny kabel till min box men tydligen fick dom fel haha så nu ska jag få en ny boxer med mer kanaler (Hoppas jag ) :P . Efter jag hade gjort mig i ordning åkte jag och Anna till Malin Garå på kalas , malin e bra peen som stått å bakat massa goda kakor å bullar ;) de va as gott. Vi stannade inte så länge för alla va jävligt trötta och jag hade ju Ante hemma ^^ men det kommer ju fler tåg som sagt. Nu tänkte jag fixa en fruktsallad som jag kan gotta mig i nu när vi ska ha Two and a half men maraton . Imorgon är jag ledig igen så de sitter inte helt fel det heller "high five"
Bjuds det på sol imorgon tro?

Im out / clAeyS

Inga kommentarer: