lördag, mars 07, 2009

Fredag/Lördag

Äntligen hemma! De blev en nykter fredag på sticky ikväll=) jag har haft jävligt roligt och träffat på massa gött & skumt folk ikväll haha seriöst när man är nykter så ser man ALLT! som tex, när man är full ser man ju inte dom där personerna som ger en "sugna blickar" haha men de gjorde jag ikväll. Jag vet inte hur många stirrande blickar jag fick ikväll haha. Iaf så blev vi lite sena med att komma iväg till gbg så när vi kom fram till sticky såg vi bara en sån otrolig lång kö så man bara ville vända på klacken och åka hem, men vi e ju inte dom som e dom va, så vi stog i kö typ i 2 timmar och de va inte varmt! Men sen när vi väl kom in va de as gött.Efter ha varit inne en stund ser jag bara en kille som står och pekar på mig och vem va de inte då? jo de va en liten dba jimmie som va på gött humör så stog vi där å snacka å jag fick även träffa hans mamma , hur gulligt e de inte att han tar med sig sin mamma ut då? hehe
sen gled kvällen på och alla blev bara fullare å fullare förutom jag som fick dricka vatten^^ nu är jag tok trött för klockan är 05:33 så jag tackar för mig så hörs vi imorgon!
sleep tight / claeys

Inga kommentarer: