torsdag, mars 12, 2009

Denna kvällen har jag varit hemma hos Anna ,vi kolla på Andra avenyn å sen kolla vi igenom min gamla skolkatalog när jag gick i 9an hahah de kom självklart upp massa snack om Bleket tiden, fan va garn jag har varit i mina dagar! dom som Känner/kände mig håller nog med mig på den fronten. men man fick alltid sig en rolig kväll när man va med Claesson ^^ ohja! Nu så här några år senare när man tänker tillbaks på allt så känner jag att jag faktiskt inte ångrar så mycke, eftersom allt som hänt och de man gjort har ju gjort mig till den person jag är idag. Självklart finns det alltid nått man ångrar mer eller mindre men häldre att jag ångrar sånt jag gjort än att ångra sånt man INTE gjort. Men den bästa tiden började nog när Anna från Onsala kom in i mitt liv. Hon och jag satt verkligen ihop och det fanns ingen och inget som kunde skilja oss åt, vi var oslagbara ! Hon är verkligen en toppen vän och sånna vänner växer inte på träd.



Anna Jansson a.k.a Anna från Onsala




Peace / S

Inga kommentarer: