fredag, mars 20, 2009

brutalt wake up call

Det sämsta med att vara vikarie är att dom kan ringa hur tidigt som helst för att be en komma och jobba som idag , ringde dom klockan kvart i 9 för att be mig komma och jobba vid 1 tiden så nu kan jag inte somna om och de s u g e r!!

Jag som tjöta på anna att vi skulle åka på roadtrip till göken å handla fotoramar :( jag som hade ställt in mig på de. Men jag kan verkligen inte tacka nej till jobb för då kommer jag stå där helt luspank mitten av månaden. Sen så håller jag på att spara till en långsemester med brudarna som kommer bli K n i c e :D .

Vad skall jag göra dessa timmar innan jobbet då? kanske ringa flipp och åka in till henne å chilla?
fast hon lär nog ligga och sova nu bäst att vänta några timmar hahah
Vi hörs Efter jobbet ! / S

Inga kommentarer: