måndag, mars 23, 2009

Baby on the way?

Jag tror att jag har glömt att berätta att jag snart Skall bli Moster för första gången ,är bara faster till 3 garningar än så länge. Iaf så är det beräknat att min syster skulle fått sin bebis i Fredags (20 mars) men den har dragit över tiden så just nu är hon hemma hos oss eller hon ligger i min säng med kramper så jag ber till gud att inte hennes vatten går i min underbara säng , för då vill jag aldrig lägga mig i den igen ! hahah.

Undra vad de blir för nått? hårig gorilla kanske? haha de skulle fan vart as ballt 8)
ne men jag känner faktiskt på mig att de kommer bli en liten pojk=) Hoppas bara allt kommer gå bra nu hoppas hoppas hoppas!

2 kommentarer:

Annnnelie sa...

myyysigt med bebis :D

Sara Johanna Christina Claesson sa...

aaveesst bara den inte ploppar ut i min säng så ;)