söndag, februari 01, 2009

skakis

Nu börjar söndags kvällen smyga sig på . och jag har inte gjort nått vettigt alls idag utan jag har legat med min badrock i sängen å kollat på tv, mamma fick komma upp med middan på mitt rum för jag mådde skit =/ Andreas ringe förut och bad mig komma ut till honom men jag känner inte att de någon ide att åka dit när man mår så här dåligt . Åker nog ut till Orust imorn efter jobbet istället.
Andreas är verkligen världens bästaste kille helt perfekt för mig :D
nu ligger jag i min säng och väntar på att nån ska langa upp bilderna från igår hohoh de va inte en bild som togs igår utan 1000 biler fyfyfyyy.

Jag vill bannemej flytta och bli självständig & ta ansvar för mig själv.
Visst att de e hur gött som helst att bo hemma hos mamma& pappa men man vill ju ha sitt eget ställe som man får vara i fred på och kunna göra vad du vill. MEn jag kommer inte ha råd att flytta själv med den lilla lönen jag har.Så det bästa skulle ju vara att man flyttar ihop med någon, men jag vågar inte flytta ihop med en tjejkompis för ifall våran vänskap skulle förstöras. Aja lika bra att vänta tills man får en fast inkommmmst. sheeeeeeeeit vad mina ögon går igen de går knappt att hålla uppe dom.


Sweet dreams

Inga kommentarer: