onsdag, februari 25, 2009

Onsdag

Dagen började med ett besök hos tandläkarn och de gick bra, hade bara nått småhål men de va inget man skall laga. De va gött att höra för ett litet hål kan jag nog leva med hahah. Efter tandläkarn åkte jag hem till anna å snacka lite om allt möjligt, hon skall börja på ett nytt jobb idag och jag önskar henne lycka till och att hon har haft en bra dag :)
Efter Anna så åkte jag hem och här var det i full gång med att städa ur alla rum slänga allt gammalt osv. I mitt rum har jag en stor " skrubb" som det står allt möjligt i men det är inte så ofta vi använder grejerna som står bakom den, sist jag möblera om ställde jag min säng för den dörren så självklart skulle mamma,pappa,robert(min storebror) Städa ur hela jävla skrubben så sa dom att det är bäst du möblerar om ditt rum så vi kommer in lättare till skrubben . Så jag fick bara ta tag i mig själv och börja möblera om och det blev såå mycke bättre! Jag gillar mitt rum igen och jag tänker inte ens på den fula gula tapeten längre :D
jag tog tillome kort på mitt rum haha så njut gottfolk :P








Nå vad tycks ?
Lång dag imorgon så dags att sova ! im out Puss / s

2 kommentarer:

Sara sa...

Va fint du har gjort det Sara!

Sara Johanna Christina Claesson sa...

Tack jag blev riktigt nöjd =)