tisdag, februari 17, 2009

nattens sista sus

Fyfan vad jag är trött! det har vart en lång och jobbig dag på jobbet idag fast inte överdrivet men den va förjävla seg ¤phuuu. Sen så har de inte vart någon sol heller så jag har kännt mig deppig. Mitt utseende har kommit in i en "Ful period" vad jag än gör å hur mycke smink jag drar på mig ser jag fortfarane tråkig,ful,å äcklig ut bläääää seriöst jag funderar Starkt på att fixa till min näs. jag HATAR hatar hatar min näsa den e as stor och lång & man kan säkert tillomä bygga ett jävla skatbo på den. ouhää..

Efter jobbet åkte jag till Varekil och hämta upp Ted ( antes bror) hos hans flickvän sen åkte vi hem till ante och hämta även upp honom för vi skulle äta middag hos Maria (antes mamma) det bjöds på kyckling å en as go sås och potatis och till efterrätt blev det sämla , jag rullar där ifrån kan jag ju säga hoho . Efter någon timma åkte vi hem till bejby å kollade tv sen droppa Danne D ,Zakamatherfackaa å noj eller va fan han hette upp. dom hängde där ett tag sen drog jag hem för de va bara 8 grader varmt i Antes lägenhet å de e ingen tempratur som jag skulle vilja vakna upp i !! Pallar inte att folk kan me att hyra ut en lägenhet som de inte ens finns värme i jävla orustbor haha
Wellbell nu e det dags att inta sovställningen för jag behöver verkligen min så kallade" skönhets sömn " / S

Inga kommentarer: