fredag, februari 20, 2009

Kan inte somna

Det är väldigt mycke som pågår i min skalle just nu, jag tänker för mycket på min framtid vad jag skall göra vilka beslut är dom bästa att ta osv . Jag mår dåligt när jag börjar tänka på framtiden eftersom den är så långt borta. Jag blir rädd av att ens tänka tanken om vad som kommer att hända med mig å andreas när han flyttar till stan, tänk om jag kommer bli sittandes på den här jävla ön med ingen framtid alls eller inget liv alls ? fyfyyy försvinn hemska tankar !!

Idag har det inte hänt alls för mycke jobbade 3 timmar sen åkte jag hem och la mig en stund med ante i sängen sen kom Annie(min brorsdotter ) och tjöta på mig att hon och jag skulle åka pulka.
vi åkte nån timma och de va as
kul jag kännde mig som 10 år igen! vi bara åkte & åkte & åkte tills vi inte orkade att gå upp för backen. Nu börjar klockan närma sig 00:48 och jag skall upp och jobba rätt så tidigt imorn så det är nog bäst att jag går och lägger mig hos min sjukling.
Imorn är det
Fredag och jag Älskar det ;)

Sweet dreams / S

Inga kommentarer: