onsdag, februari 04, 2009

jisses vad jag uppdaterar mig idag då^^ klockan är bara 4 men jag har hunnit göra massor med grejer, Ringde anna förut och bad henne komma hit en sväng som tur va (allti ute å slänger) så va anna och Elin på promenad iaröd så dom kom förbi, jag låg me sture(min katt) i min säng å mös så plötsligt öppnas dörren till mitt rum och där ser jag anna ,så tittar jag snabbt på sture som ställer sig upp å kollar as konstigt och jag börjar skratta så ser jag att Elin kommer in med en hund och sture flyger upp å hoppar rakt in i mitt fönster och börjar fräsa hahah men som tur va så e Siri en snäll hund som inte gjorde nått utan bara titta. sen efter vi suttit här å snackat körde jag hem Anna för jag & elin skulle hämta diesle så dom fick leka lite åh guuud va dissle blev kär i Siri hahah dom hångla tillomä hahah.

Söta Siri i min säng

Sture e sne



jaja ,Just nu ligger jag i min säng och kollar ut för de took snöar och de gillar jag inte förutom när man har någon att ligga isängen & mysa med :D så jag hade sån tur idag för Ante ringde just och sa att han kommer ut till mig idag . as glad nu !
/S

Inga kommentarer: