söndag, februari 08, 2009


jag älskar min fläta som Clara gjorde på mig idag







Strax är klockan 00:00 och det är snart dags för mig att sussa kudden fast ensam :(
imorn om det blir fint väder skall jag och Elin gå ut och promenixa med hundarna. min björn kommer ju bli as glad för att han skall få träffa siri igen ^^

Tittade igenom alla mina kläder idag , fan vad massa kläder man har fast man inte använder de helt onödigt att handla kläder som man vet att man bara kommer använda en eller högst två gånger. jag har tillome några plagg som jag inte ens har tagit av lappen på :S haha jag har bara glömt av dom. fyfy nu denna veckan ska jag använda ALLA mina kläder som jag bara haft två gånger! ok kanske inte klänningarna , men dom andra!
på tal om att handla ,i veckan ska jag nog åka in till Stan och fika med linnea ,de va superduper längesen jag träffa henne så de ska bli as skoj om de blir en liten fika.

Dags för min skönhetsömn ! Puss på er / S


Inga kommentarer: