söndag, februari 15, 2009

hello babeee

Sista kvällen på mitt lov nu och jag känner mig jätte utvilad och jag mår hur bra som helst. denna veckan har vart grymt bra, jag har uppnåt de jag velat och jag har umgåts mycke med mina söta kompisar,jag har rört på mig "High five " och ätit sunt och haft mycke sex ^^
men de bästa var att jag har hittat en del av mig själv pga alla härliga promenader med diesel.
Jag har kunnat tänka och grubbla och de känns as härligt..


2 år och 10 månader <3

Igår var det ju alla hjärtansdag , jag och bejby firade inte den riktigt så som man brukar göra eftersom vi båda tycker att de e överskattat.Man bygger upp massa förhoppningar om hur man vill att de ska bli , så om de inte blir så som man vill blir man ju bara besviken.
Iaf så började dagen med att Anna och Natta kom hit och åt en Brakfrukost med mig och ante, dagen gick rätt fort,På kvällen kollade vi på Bolt och Patrik 1,5 de va mys , vi åt varma mackor som jag gjorde haha dom va inte så lyckade men jag försökte iaf.
Dags för att krypa under täcket nu. Hoppas alla har haft en toppen helg och att ni inte fick någon otur i fredags / S

Inga kommentarer: