fredag, februari 13, 2009

Härlig Dag <3

Idag har varit en riktigt Häääärlig dag! har mått svin bra och den känsla som kommer när alla problem bara försvinner och du lever för dagen!
Vaknade vid 10 tiden sen kom Clara och hämtade mig så åkte vi bort till Anna för de va där en härlig frukost stod och väntade.Vi satt hemma hos henne i solen och hade de riktigt gött, sen åkte vi ut till utäng och dit kom även Bob med sitt upp piggande humör. tyvärr skulle clarry jobba så jag och anna mötte upp natta så låg vi bara i min säng å snacka skit.


Världens Bästa Iwe <3>

Så kvällen spänderade vi i Skåpesund hos Iwan som är på besök på tjörn denna veckan=) När jag först såg honom kändes de som om jag skulle bryta ihop och börja gråta bara för att jag insåg hur mycke jag har saknat honom. Han är verkligen en av mina Bästa kompisar och man kan lita på honom till 100 %. Jag har gjort massa mer grejer men orkar inte skriva mer för då blir det en hel novell ^^ kan iaf skriva så här: vissa personer som vi träffa idag är riktigt PATETISKA ni vet inte ett smack om oss utan ni kokar bara ihop massa löngner som ni själva tror på!

Dags för mig att nana nu Puss /S

Inga kommentarer: