lördag, februari 07, 2009

Godkväll.

det blev en lungn kväll i kväll . Men och det är nog lika bra ;)
mina päron är hos min syster idag så jag och ante har bara haft en saraAnte dag med mys vi har lagat en svin god middag, och jag är stolt eftersom jag aldrig lagar mat haha bortskämd? Nej nej jag är bara för lat xD
Nu sitter ante och lirar wow och jag sitter med laptopen i knät å sneglar lite lätt på melodifestivalen ^^

Veckan som kommer nu är jag ledig eftersom det är lov på skolan, så då ska jag fixa med min nya garderob , va tänkt att jag skulle få ha en jätte garderob i det stora rummet (Lila rummet) men mami å papi ville ha det som ett gästrum så jag får nöja mig med ett mindre rum. Men för mig spelar det ingen roll bara jag får plats med Alla kläder och att dom kan hänga på galjar så man slipper vika ihop kläderna för de slutar änå med att dom hamnar på golvet om man skall behöva vika hela tiden hoho.
Nu tänkte jag ringa runt å kolla vad alla har för sig Puss / $

Inga kommentarer: