torsdag, januari 29, 2009

Tandläkarn

Imorse va jag hos tandläkarn å fixa till min tand igen =/ fick 3 sprutor denna gången ,så de höll i sig i 4 timmar haha snacka om att jag såg ut som en krigsveteran med förlamat ansikte :INTE SNYGGT! + att dom va hur hårdhänta som helst å dryga fyfan. Byta ställe snart eller?
åh just de - Snacka med min syster förut, hon och jimmy var och kollade på hus i helgen så antagligen skall dom köpa de.eftersom dom snart ska få tillökning i familjen så kan dom inte bo kvar i kållekärr. Det visade sig att huset hade 2 våningar med en as stor källare och då tyckte ju min syster att jag kunde bli inne boende hos dom.
Men de e rätt mycke tvek på att bo under en skrikande beeeebis dag ut och dag in.
Sen så trivs jag ju as bra hemma hos mamma & pappa så jag lär nog bli kvar här ett tag till :D

Gött Med Fredag igen, jag börjar 12 och slutar halv 5 gottie!
i början av veckan frågade jag ante om vi skulle åka in till stan å ha saraAnte dag med bio och äta ute, men de verkar inte som om de blir så. tråååkigt!
Nu är det dags för macka och Oboy. have a nice night
Sara



Back in the Days

Inga kommentarer: