onsdag, januari 07, 2009

Snart är mitt lov över i övermorgon alltså torsdag börjar jag jobba igen.
jag ska va vik för Linda och då ska jag ha bla. Svenska matte och Engelska me 5-6 och 7 orna. jag e gött nervös, jag kan ju knappt stava själv å jag kan ABSOLUT ingen matte=/ de känns rent ut sagt FÖRJÄVLIGT . har sån press på mig å jag vill verkligen inte misslyckas!!

Tiden bara går fortare och fortare och de känns rätt så skönt på ett sett, men så känns de lite som om att allt e meningslöst men jag e en riktig tänkare, tänker oftast föR mycke. aja snart är det vår å då mår jag alltid bra för då vet man att snart kommer den underbara sommaren tillbaka! jag blir alltid nykär på nytt å man kan hitta på mer saker sen så kan man slänga iväg alla jävla vinterkläder å gå i bikini :D

Tänkte hoppa isäng nu för imorn ska jag in till stenungsund å handla me michelle å hennes ragg från Lerum ?.
Sleep tight

Inga kommentarer: