lördag, januari 03, 2009

Mysfredag hos min Syster







idag är det dags för kalas igen min bror Robert fyller 30 imorn :O hehe men han ser fortfarande ut att vara 20 å har ett barnsligt sett som om han vore 15 haha . Igår va jag hemma hos min syster å jimmy vi hade mysfredag å käka as goa toast och kolla film . ibland e de rätt gött att vara me dom två bara skratta å koppla bort allt! Tänkte slänga upp några bilder på mig å diesel från igår hehe Diesel e min syrras å jimmys hund , fast han e som min me, eftersom jimmy jobbar i norge och är borta 3 veckor i bland så fick jag sova hos min syster när dom precis hade hämtat hem dissle Och sån energi som han får när jag kommer på besök Shit han hoppar nästan igen dörren för att få vara den första som kommer ut å hälsar på mig när jag parkerat bilen :D



Sen så vet han att när jag kommer så brukar vi nästan alltid åka iväg å göra nått skoj.



1 kommentar:

Anonym sa...

gött med knähund :)