söndag, januari 11, 2009

helgen är redan över och den har bara varit lugn och mysig! å de har jag verkligen saknat. de lönar sig att säga ifrån, jag å andreas har snart varit tesammans i 3 år å då blir de lätt att man slutar ge varandra lika mycke uppmrksamhet å man kan betee sig hur man vill för man tänker ju ändå att "nu har vi ju varandra så då spelar de ingen roll" men för mig spelar de en himla stor roll. jag tycker de är jobbigt å förvirrande när man bara struntar i varandra jag vill som så många andra tjejer få höra att man fortfarande duger å att man får dom där gulliga komplimangerna som bara Han kan. iaf så svävar jag på moln just nu =) och de är en härlig känsla vill jag lova. 2009 kommer nog bli ett bra år .hoppas hoppas HOPPAS . !
nu har klockan blivit 12:34 å jag behöver äta frulle. soo have a nice day
xlxlxlxl

Inga kommentarer: