torsdag, januari 01, 2009

Gott nytt år! hoppas alla hade en kanon kväll och att den blev lyckad!
jag kan ju säga så här att de va rena katastrofen igår vi visste inte nått så jag ante å totte åkte in till stan . Vi gick till en as skumm krog för att träffa antes kill kompisar haha alla va as fulla, å jag va sur å grinig för att de va inte så här jag ville fira mitt nyår. men iaf så fick jag i mig en drink å blev lite go! så då blev allt mycke bättre efter den konstiga krogen åkte vi upp till redbergsplatsen å titta ut över hela stan å alla raketer sen åkte vi hem så de va en okej kväll.
Jag är inte bakfull idag eftersom jag skulle på 1årskalas till Fille :D Grattis sötöga!
så jag kom nyss hem från kalaset å jag saknar min ante !
Tråkigt att han aldrig följer me på kalas längre , förr va han me på allt men nu vill han inte ens sitta å äta midda me hela min familj för att han tycker de e en jobbig grej, men HALLÅ vi har liksom varit tillsammans i 3 år snart . åh jag blir så trött på allt ibland . men men nu ska jag ta och tvätta bort mitt smink å slänga mig framför tvn!
Gott nytt på er!!!!

Inga kommentarer: