söndag, januari 25, 2009

de va denna helgen de, tråkigt att de bara ska gå så fort =/
Idag vakna bäjbi å jag upp hos mig eller jag vakna av att ante hoppa på mig å skulle vela med mig när jag sov! å de gillas inte riktigt! vid 1 åt vi frukost = Middag, sen skulle jag köra hem ante till orust för han skulle fixa med bilen , Men jag e sånt jävla klappmongo att när jag skulle lyfta ut antes väska ur bilen gled glaset ner å flög i backen ! DAAAMN så ante gav mig världens mördarblick så jag kännde mig as dum så för att göra grejen bättre erbjöd jag mig att vi kunde åka till Biltema i uddevalla å köpa en ny så lämnar jag pengar till honom när lönen kommer, visst att de va en olyckshändelse men de skulle ju aldrig hänt om inte jag skulle lyft ut väskan, aja iaf så åkte vi till u-valla men där kunde man inte köpa ett "löst glas" för då¨va man tvungen att köpa ett helt paket som kosta 1300 KR å de gillades inte !! så vi fick åka hem till ante igen å han va så jävla förbannad å körde som en idiot trodde vi skulle flyg av vägen ett antal gånger ... Efter att jag lämnat av ante så åkte jag å hämta diesel hos min syster, vi åkte en sväng med bilen " eftersom han älskar att åka bil " sen bjöd jag gangsta doggyn på en korv å då blev han glad haha, well well strax tänkte jag sova men först ska jag ringa Ante å kolla hur sur han e nu ! Sleep tight
Xlxlxlxl CLAEEEEYS <3<3<3

Inga kommentarer: