lördag, januari 31, 2009

Bakis

ja då vakna man upp ännu en gång med bakiskänslorna>< fast dom senaste 3 gångerna har jag mått riktigt bra eller jag har ju mått dåligt men inte sååååå dåligt som jag brukar göra! gött e de :D Igår flippa jag med anna till Clara på förfest de va som den gamla goda tiden med bara brudar haha eller Anton va ju med fast man mrkte inte av honom haha De va en go förfest som va rätt så lång vi åkte inte in till Hk förens vid halv 12 typ sen ringde ante innan jag ens hade kommit in å sa att han va på väg att hämta mig haha så de blev bara 5 minuter på hk sen åkte jag hem med bäjbi.
Nu börjar klockan närma sig 12 och andreas har åkt hem å jag ska snart ta å bada.
Ikväll ska jag till sandra lord på kalas eftersom hon fyllde 21 i måndags tror inte jag pallar att gå med dom ut ikväll blir nog så att jag bara går hem och myser framför tvn de e goast. men vi återkopplas ikväll!! Sara


JAg och Anna <3

Inga kommentarer: