tisdag, december 30, 2008

Yes man nu är det bara några timmar kvar så e de nyårsafton =) kuuwl eller nja , det här är mitt första nyår som jag inte har en enda aning om hur morgondagen kommer att se ut , på ett sett kan de bli oväntat å skoj men tänk om de inte dyker upp nått >< då står man ju bara där gaaah jobbigt men får hoppas att allt kommer lösa sig ikväll!
Hoppas alla hade en toppen julafton för det hade jag . took mysigt me hela familjen fasten ante inte va med under dagen så fick jag natten med honom iaf hehe.. Juldagen hängde jag med mina tjejer först var det inflyttningsfest hos natta w å sen plankton å sen hamnkrogen. Jag blev galet full å de va en rätt okej kväll med tanke på att någon idiot spruta ner min mobil med öl så nu e den pajj *GGGGGGGAaaah* jag vaknade iaf upp hemma med världens bakfylla trode jag att det bara va men så va inte fallet utan jag hade åkt på ett virus så jag har legat hemma sjuk med feber å hallisar i en vecka nu =/ känndes som jag skulle dö på riktigt vissa dagar fyyyyy säger jag bara ! Jag tänkte Langa upp några kort från julen som ni kan njuta av !
Puss claeys

Inga kommentarer: