onsdag, december 17, 2008

Not cool

de är onsdag och ångesten sen i helgen sitter kvar =/ fyy vill bara spy så fort helgens bravader kommer upp! hatar mig själv.... drar en snabbis om vad som hände ihelgen

mitt ex ringde i fredas å fråga om jag visste någon förfest men jag sa att jag skulle ju va nykter å köra iwan , men han e så efterbliven å tyckte att han å några till skulle komma hem till mig å ha förfest å jag sa nej förhelvete eftersom jag vet att min kille skulle bli sur.. sen gick timmarna å jag hade precis badat klart å stog i handduk i köket så plingar de på dörren å min mamma e tvungen att öppna å där står 3 stycken å bara klampar rakt in å sätter sig på mitt rum å börjar förfesta!

så på lördagen skulle vi fira Annelie ( antes bästa polares tjej) å de skulle bli as skoj! men jag hade ju en sak jag ville berätta för ante innan festen men så kunde inte han komma ut så jag va tvungen å ta de över telefonen han blev så Grymt förbannad å vägra snacka med mig ! å han kom inte till festen men mitt ex kom och antes kompisar visste ju om allt så de blev bråk å jag fick karate fylla å grät å va fjortis typ =/ Skjuuuut mig ....
Förstår ni varför jag har ångest?

Inga kommentarer: