fredag, december 12, 2008

how You doin?

Hello , veckodagarna går bara snabbare och snabbare det är redan fredag å de känns riktigt gött fast jag ska jobba två timmar idag å jag börjar kvart i 3 till kvart över 5 rätt segt men två timmar går så fort så de gör inte så mycke .. Igår va jag ledig xD låg bara hemma å snacka i telefon jo så kolla jag på den bästa filmen någonsin P.s. i love you jag lipa heeela filmen ut riktigt känsloladdad film de där, om du inte sett den så gör de !

ikväll kanske de blir utgång till haddocks fast jag ska nog vara nykter annars lär jag inte palla me Annelies fest imorn :D Kommer nog bli en sjuk fest haha som dom flesta vet som känner mig så kan jag inte riktigt hanter de där me alkohol och gör oftast bort mig men jag e as go å snäll ibland me haha men för de mesta får jag sne fyllor så går jag runt 1 vecka med ångest å de e inte så rockigt. de e inte de att jag blir otrevlig utan jag gör saker som jag i normalt stadium ALDRIG skulle kunna tänka mig att göra, fyy jag har många hemligheter när de gäller mina fyllor som de är många som skulle gotta sig i men min käft är stängd !
Tänkte ringa iwan strax för vi ska äta frukost i stenungssund idag =)
sup och svälj trevlig helg / c l a e y s

Inga kommentarer: