onsdag, november 12, 2008

Onsdag och jag är ledig =)

Idag är jag ledig och de känns gött, är fortfarande förkyld så de e rätt gött att få vara hemma å bli frisk=) Sov hos ante inatt så vakna så jävla tidigt så jag åkte hem direkt efter jag vaknat :P
imåndas prata jag med Annelie i telefon å då sa vi att jag skulle komma in till stan idag fast de va inte helt säkert, så igår ringde Michelle mig så sa vi att vi också skulle leka idag för smart som jag e så hade jag glömt av att jag kanske skulle in till stan å hänga me Annelie så nu känner jag bara mig så jäkla taskig "/.. jag ska ju ändå in till stan på fredag så om man skulle kunna träffas då istället?
Berättar ikväll hur denna dagen slutar
Puss
ja nu va denna dagen slut . Jag åkte aldrig till stan för de blir onödigt med bensin om jag ändå skall in dit på fredag å annelie kanske ska me så då träffas vi ju då=)
jag hängde iaf me Michelle . hämta upp henne på skolan och åkte in till nösnäs och sen hem till lunsa å kolla på One three hill avsnitt ;) Sen ringde bejbi å bad mig komma ut till honom så nu ligger han och sover så de e nog bäst att jag joinar honom :P
God natt å sov gott så hörs vi imorn Pussåkram skumbanan xD

Inga kommentarer: