lördag, november 22, 2008

Fredagsnatt

jau nu är klockan 02:26 och jag börjar sakta men säkert känna mig trött.
denna dagen har jag vart med min syster å hennes kille vi har vart lite överallt idag ,åkte in till stenungsund och köpte dop pressent till jimmys systersbarn sen åkte vi en snabbis ut till orust å sen hem och åt taccos de va rätt gutt.. va meningen att ante skulle komma ut men han skulle vara med totte istället blev lite små besviken men jag börjar bli rätt van nu .. :(
Efter jag vart hos min syster åkte jag hem å bada å gjorde mig i ordning för att åka bort en sväng till michelle H. där fanns även malin M och michelle L och två killar till som jag inte kommer ihåg vad dom hette dom satt och förfesta sen skulle dom till Hamnkrogen. sen åkte jag hem å satte mig isängen med laptopen å snacka med Dba jimmie :D han e as rolig ! skön kille asså!
har hört en rätt chill låt idag igentligen inte min musik smak men den va go
Melissa Horn- Långa nätter heter den
tänkte skriva ner en bit av texten och sen tacka för mig =)

Långa nätter, där ute finns en värld av långa nätteroch jag sitter vid fönstret i mitt rum och blickar ut över stadens alla ljus

Där går Klara och tindrar som en stjärna för att vara,med sin Fabian få vara och gå hem till varann och älska lite grann som bara kära kan

Och där sitter Sara, söta lilla rara underbara, oskuldsfulla Sara hon spar sig till en man som kan älska som bara kärlek kan

Säg, är det långa nätters fara att se det man vill se och var den manvill vara och någon att ty sig till när långa nätter inte blir som man vill
<3<3<3

Inga kommentarer: