fredag, november 14, 2008

Fredag =)

Godmorgon hoppas du har sovitgott, för de har jag :D
Idag är det fredag och jag ska in till Gbg för att kolla på Dead by april fast dom e bara förband men de e värt ändå! Strax ska jag och min syster åka iväg och handla födelsedags present till Tilda som fyller 5 år på Måndag :D jisses va tiden går fort nyss kunde hon ju knappt gå ..
hela denna helgen e jag uppbokad till massa grejer å jag gillar inte riktigt de visst att de e gött att man ska göra nått överhuvudtaget men de e bara en jobbig grej att man e tvungen till att gå på saker :s ... Ikväll ska ante in till stan me å Lana ^^ me sina tuffa kompisar haha kommer inte få träffa honom på hela helgen :( skiiiiit... Nu ska jag borsta tänderna å åka iväg till min syster
skriver nog mer sen
Hott Hugs / Claeys

Inga kommentarer: